Badania ankietowe. Szybkie i skuteczne dla małych i dużych firm
Narzędzia badawcze mające charakter powtarzalny i mierzalny umożliwiają właścicielom małych i średnich firm wydobywać cenne informacje na temat konsumentów swoich produktów i usług. Badania ankietowe w zakresie wizerunku firmy oraz jej produktów są skutecznym narzędziem do gromadzenia danych. Nowoczesne formy badań ankietowych oraz pełna sprawdzalność, jak również zgodność wobec przyjętych norm badań naukowych skutkuje wysoką efektywnością w kwestii pozyskiwania danych oraz późniejszego ich wykorzystywania.
Intuicyjność i samodzielność w SurvGo™
Intuicyjny system SurvGo™, dzięki któremu można samodzielnie przeprowadzić badania ankietowe umożliwia realizację badań dotyczących:
- wyborów konsumentów,
- rozpoznawalności danej marki,
- projektowania opakowań lub nowych produktów,
- elastycznych cen produktów i usług,
- skuteczności oraz jakości obsługi klienta.
Proste w obsłudze moduły i kilka działań na ich podstawie pozwalają przedsiębiorcy na wykreowanie profesjonalnych kwestionariuszy ankiet. Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat® przygotowało narzędzie - program SurvGo™, za sprawą którego można stworzyć „skrojone na miarę” formularze oraz przeprowadzić badania ankietowe pośród wybranej grupy konsumentów.
Wielozadaniowe narzędzie SurvGo™
W trakcie tworzenia formularza ankiety można wybrać odpowiedni szablon pośród dostępnych w systemie.
- Spośród kilku modułów dostępny jest kreator, umożliwiający dopasowanie rodzajów pytań badawczych: otwarte i/lub zamknięte, pytania wielokrotnego i/lub jednokrotnego wyboru, odpowiedni dobór wskaźników badawczych (do badań NPS) jak i dodawanie materiałów audio-video.
- Skuteczny dobór respondentów jest jednym z gwarantów sukcesu podczas realizacji badań ankietowych. Program stworzony przez specjalistów Centrum Badawczo-Rozwojowego BioStat® pozwala także na celowy dobór próby, określający kryteria, takie jak: płeć, wiek, wykształcenie, zainteresowania, preferencje zakupowe i wiele innych. Badania można także przeprowadzić bez wskazania na celowość.
- Osoba kreująca kwestionariusz ankiety może korzystać również z panelu konsumenckiego Badanie-Opinii, gdzie zarejestrowanych jest pond 150 000 aktywnych respondentów biorących udział w badaniach.
Ostatnim etapem tworzenia formularza ankiety jest akceptacja, a także przeprowadzenie badań na dużej próbie.
Dostępność narzędzia SurvGo™
Badania ankietowe są dostępne na urządzeniach stacjonarnych oraz mobilnych. Stały nadzór nad realizacją badań w czasie rzeczywistym jest jedną z głównych zalet panelu SurvGO™. Moduł dotyczący statystyk oraz raportowania pozwala na dodatkowe filtrowanie wyników (odpowiedzi ), a statystyki badawcze można także pobrać w wygodnych i popularnych formatach – PDF, MS Excel, żeby następnie móc je wykorzystać podczas spotkań biznesowych i branżowych.
Niskie koszty badań w parze z wysoką jakością
Największą zaletą badań ankietowych realizowanych w systemie SurvGo są: wysoka samodzielność przedsiębiorcy w kreowaniu badania, szybka realizacja oraz profesjonalna i prosta obsługa. Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat® jest także gwarancją konkurencyjnych kosztów na rynku badań opartych o model XaaS. Dzięki niemu wielu przedsiębiorców może prowadzić skutecznie badania na rzecz rozwoju swojej firmy, produktów i usług.
Sięgnij po więcej dzięki badaniom ankietowym SurvGo™ proponowanym przez Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat®
Wychodząc na przeciw potrzebom Klientów wprowadzona jest możliwość darmowego dostępu do programu SurvGo przez 14 dni. Rejestrując się w aplikacji automatycznie uzyskasz bezpłatny dostęp do badań ankietowych.
Cena badania zależy od wielu czynników. SurvGo daje możliwość realizacji badania na panelu badawczym, gdzie cena uzależniona jest m.in. od wielkości próby i jej charakterystyki. Realizacja badania na własnej grupie respondentów jest tańsza od badania panelowego i opłacana jest w formie subskrybcji.