Artykuły

Cena produktu to jeden z kluczowych czynników decydujących o sukcesie nowego produktu na rynku. Wpływa nie tylko na pierwsze wrażenie konsumentów,...

Wprowadzenie nowego produktu na rynek lub jego modyfikacja to proces obarczony wieloma zmiennymi, które mogą determinować, jak nowy produkt zostanie przyjęty...

Dlaczego warto analizować potrzeby właścicieli zwierząt przed otwarciem hotelu?
Otwierając hotel dla zwierząt, warto w pierwszej kolejności poznać oczekiwania...

FMCG (Fast Moving Consumer Goods), czyli rynek dóbr szybko zbywalnych, wymaga stałego monitorowania trendów i preferencji konsumentów. Wysoka...

Dlaczego badania ankietowe są kluczowe przed wprowadzeniem nowego produktu lub usługi?
Badania ankietowe przed wprowadzeniem nowego produktu lub usługi na rynek...

Czym są pytania otwarte?
Pytania otwarte to takie, które pozwalają respondentom swobodnie wyrażać swoje opinie, odczucia lub pomysły, bez ograniczeń wynikających...

Co się kryje za nazwą CATI?
CATI, czyli Computer-Assisted Telephone Interview, to jedna z najpopularniejszych ilościowych technik badań ankietowych, obok powszechnie...

Ankiety online czy papierowe? Główne różnice
1. Dostępność i wygoda
Ankiety online są niezwykle wygodne — respondenci mogą je wypełniać...

Dlaczego badania ankietowe są ważne w marketingu?
Badania ankietowe umożliwiają uzyskanie bezpośrednich opinii od konsumentów na temat produktów,...