Artykuły
CATI jako telefoniczna metoda badania klientów
W badaniach ankietowych można wyznaczyć trzy możliwości nawiązania kontaktu z klientami, a są to:
kontakt bezpośredni (twarzą w twarz);
online;
rozmowy...
Zastosowanie CAWI w badaniach ankietowych
W tym celu można przeprowadzić badanie ankietowe, które pozwala na pozyskiwanie danych tak w bezpośrednich wywiadach, jak i za pośrednictwem takich narzędzi...
Na czym polegają badania ruchu turystycznego?
W tym celu należy przemyśleć, co będzie stanowiło istotę badania ruchu turystycznego, a następnie zaplanować takie kroki, które pozwolą na wydobywanie oraz...
Badania ankietowe dla przedsiębiorców - zwiększenie sprzedaży
Oczywistym jest, że sprawdzenie opinii klientów, na temat firmy, oferowanych usług, czy produktów nie jest łatwe i trudno czasem dotrzeć do odpowiedniej...
Badania opinii klientów: ankiety – plusy i minusy
Zbieranie opinii klientów opieraj się przede wszystkim na sprawdzeniu ich preferencji czy indywidualnych ocen na podstawie wykonanych ankiet – głównie...
Omnibus - badanie ankietowe wspierające biznes
Realizacja badań opartych na pozyskiwaniu informacji ze strony odbiorców rynku wymaga zastosowania specjalistycznych metod umożliwiających wydobywanie konkretnych...
Na co zwrócić uwagę dobierając metodę badawczą?
Skupiając się na zrozumieniu preferencji oraz wyborów klientów należy przeprowadzić procesy badawcze, które pozwolą na wsłuchanie się w głos...
Płatne ankiety w procesie budowania wizerunku firmy
Zapoznawanie się z głosem konsumentów umożliwia tworzenie realnych strategii rozwojowych dopasowanych do wartości oraz potrzeb konsumentów. W szczególności...
Omnibus - kompleksowe badania ankietowe
Jak wiadomo przeprowadzanie projektów badawczych związane jest z wykorzystaniem specjalistycznych narzędzi, a przy tym są to procesy czasochłonne. Inną kwestią...