Artykuły
Rodzaje badań ankietowych
Badanie ankietowe to proces zbierania danych z określonej grupy (np. klientów lub potencjalnych klientów) z celem odkrycia opinii na temat Twoich produktów,...
Jak zwiększyć sprzedaż, inwestując w przedsprzedażową ankietę online?
Można pomyśleć, że najlepszą strategią sprzedaży dla dobrego zespołu sprzedażowego jest nakłonienie ludzi do rozmowy. Jednak wiele zależy od tego, jak bardzo klient...
Rodzaje pytań ankietowych w ankietach online?
Informacje zwrotne od klientów są niezbędne w każdym biznesie. Aby naprawdę wiedzieć, co klienci myślą o Twoich produktach lub usługach, musisz ocenić ich...
Dlaczego ważne jest przeprowadzania ankiet online badających satysfakcję klientów?
Wiele organizacji zdaje sobie sprawę, że satysfakcja klienta może być ich najważniejszym atutem. Regularne zbieranie informacji zwrotnych od konsumentów nie...
Co powinieneś wiedzieć o przeprowadzaniu ankiet online?
Dzięki ankiecie online można łatwo gromadzić dane za pomocą wszechstronnego i elastycznego narzędzia. Jeśli potrzebujesz przeprowadzić ankietę badawczą, czy to dla...
Funkcjonalność badań online
Badania online zwane inaczej CAWI (z ang. Computer-Assisted Web Interview)są jednąz najpopularniejszych metod ankietowania. Formularze ankiet są udostępniane drogą...
Jak często firmy powinny przeprowadzać badania online?
Badania online to szybki sposób na to, by dotrzeć do grupy docelowej i pozyskać od niej ważne informacje na temat działania przedsiębiorstwa. Z jaką częstotliwością...
Wypełnianie ankiet – czy to się opłaca?
Wypełnianie ankiet może być dobrym sposobem na dodatkowy zarobek, warto jednak przy tym pamiętać, aby wybierać popularne panele konsumenckie z jasnym systemem zasad...
Segmentacja rynku – jak sprawdzić, czy została dobrze zrealizowana?
Dobrze przeprowadzona segmentacja rynku będzie miała wpływ na bieżącą działalność przedsiębiorstwa, w tym m.in. na funkcjonowanie działów marketingowo-sprzedażowych....