Artykuły

Wskaźnik NPS to najszybsze narzędzie do pomiaru lojalności klientów. Wystarczy zadać jedno pytanie, aby sprawdzić, czy klienci są zadowoleni z oferowanych...

Badanie ankietowe to proces zbierania danych z określonej grupy (np. klientów lub potencjalnych klientów) z celem odkrycia opinii na temat Twoich produktów,...

Można pomyśleć, że najlepszą strategią sprzedaży dla dobrego zespołu sprzedażowego jest nakłonienie ludzi do rozmowy. Jednak wiele zależy od tego, jak bardzo klient...

Informacje zwrotne od klientów są niezbędne w każdym biznesie. Aby naprawdę wiedzieć, co klienci myślą o Twoich produktach lub usługach, musisz ocenić ich...

Wiele organizacji zdaje sobie sprawę, że satysfakcja klienta może być ich najważniejszym atutem. Regularne zbieranie informacji zwrotnych od konsumentów nie...

Dzięki ankiecie online można łatwo gromadzić dane za pomocą wszechstronnego i elastycznego narzędzia. Jeśli potrzebujesz przeprowadzić ankietę badawczą, czy to dla...

Badania online zwane inaczej CAWI (z ang. Computer-Assisted Web Interview)są jednąz najpopularniejszych metod ankietowania. Formularze ankiet są udostępniane drogą...

Badania online to szybki sposób na to, by dotrzeć do grupy docelowej i pozyskać od niej ważne informacje na temat działania przedsiębiorstwa. Z jaką częstotliwością...

Wypełnianie ankiet może być dobrym sposobem na dodatkowy zarobek, warto jednak przy tym pamiętać, aby wybierać popularne panele konsumenckie z jasnym systemem zasad...