Artykuły
Badania telefoniczne dla Twojej firmy
Badania telefoniczne, czyli inaczej badania CATI to jedna z metod zbierania informacji w ilościowych badaniach rynku oraz badaniach opinii publicznej. Polegają...
Na czym polegają badania społeczne i jakich informacji dostarczają?
Zarówno instytucje publiczne, jak prywatne przedsiębiorstwa realizowane działania powinny opierać na przeprowadzonej wcześniej diagnozie. Tylko posiadając...
Badania ankietowe rynku e-commerce dla nowoczesnych firm
Prowadzisz sklep internetowy i chciałbyś dowiedzieć się, czy spełnia on preferencje docelowych użytkowników? A może dopiero zamierzasz wdrożyć rozwiązanie...
Panelowe badania ankietowe - wyrażanie opinii a płatne ankiety
Opinia każdego jest ważna. Te fundamentalne stwierdzenie ma jednak znaczenie nie tylko w codziennym życiu, ale i również w obszarze badań rynkowych. Opinia...
W jaki sposób można zarobić pieniądze za ankiety?
Poszukujesz skutecznych sposobów na dorobienie do kieszonkowego? Do tej pory jednak praca przez Internet nie pozwoliła Ci zarobić? Myślisz więc sobie,...
IDI - jedna z najpopularniejszych metod realizacji badań rynku
Badanie rynku to niezawodny sposób na rozpoznanie aktualnej sytuacji w swoim otoczeniu biznesowym - poznając panujące trendy czy zwyczaje konsumenckie,...